Protokolární a reklamační řád

Naše doporučení technické kontroly a přípravy Váši místností pro realizací napínaných podhledů!

Úvodní informace

Protokolárním a reklamačním řádem se rozumí souhrn postupů naší společností pří realizací napínaných podhledů včetně příslušenství a doporučení pro zákazníka v přípravě místností k realizací podhledů (součástí smlouvy o dílo). Montáž napínaných podhledů je vrtací stavební zásah do konkretní místností a pro úspěšnou, rychlou a zbytečně nenákladovou realizací je potřeba prostudovat níže uvedené okruhy a postupy, abyste byli maximálně spokojení s realizací.

Rychlý dotáz — +420 608 447 050

Příprava místností k realizací napínaných podhledů

Před příjezdem montážního týmu je potřeba prostudovat uvedenou stránku v informacích, kde je obecný rozpis příprav pro zákazníka. Pokud Váše místností ještě není obytná, prosím vyneste místností co nejvíc stavebních, keramických a montážních věcí. Čím víc věcí vynesete, tím je práce rychlejší, lehčí a hlavně miň špinavá. Prosím o překrytí všech prohloubení plošinami (bazénové haly optimálně i vypustit vodu), vestavěné spotřebiče (kuchyně, sauny, vyhřívky), abychom mohli na tom buď chodit nebo zaručit jiný způsob dostání ke zdím. Prosím izolovat průniky prachu do radiátoru, ventilačních a dalších otvoru, kde se špatně čistí práh.

V případě vymalovaných zdí oznamujeme, že na zdí vždy zůstává špína bud od vrtu (nejhorší jsou staré červené cihly). Špíny nebude moc, ale stejně bude vidět obzvlášť v čerstvé vymalovaných místností. Prosím nechat finální vymalovaní zdí až po naší realizací.

Ukliďte prosím všechny závěsy a izolujte žaluzie, nabíječky, televize, Wi-fi routery a další příslušenství. Ukliďte všechny květiny a další rostliny, protože pří napnutí stropu se používá turbina, která rozehřívá vzduch v místností do 45 stupňů. Vypněte nebo izolujte kouřové a jiné signalizační čidla.

Napínané Stropy_Superstropy_Folie_Do_Kuchyne

Protokolární postup

Montážní společnost bude vykonávat vrty, řezy a další stavební zásahy v místností (pokud nebude možnost špinavých řezu jinde), posouvat nábytek a jiný překážející materiál do centra místností. Montážní společnost použiva dřevěné štafle nebo kolečkové lešení. Společnost neodpovídá před potenciální škodu na nábytku, obrazů, zdí a podlahy, které zákazník neuklidil nebo neizoloval. V případě, pokud přenášení nábytku zabere víc času než je původně předpokládáno, zákazníku může byt naúčtována hodinová vícepráce. Montážní společnost používá vysavač pro finální vysání. Pokud zákazník nechá koště se smetákem, provedeme základní úklid

Příprava přívodních / datových a dalších typů kabelu

Ve většině případů se napínané stropy dávají do místností, kde jíž přiveden jeden přívodní kabel, který zapojuje jedno nebo dvě světla. V případě přidání nových míst / světelných zdrojů do místností prosím o kontrolu stavu přívodního kabelu a provést všechny kabely do míst ukotvení osvětlení. Pokud se jedna o chytrou domácnost (loxone, přijímače apod.) se musí provést dvoulinky / čtyřlinky nebo datové kabely do míst realizace osvětlení. Na původním strope je dobré oznáčit křížkem nebo kroužkem místo ukotvení svítidla. Montážní společnost používá vždy přívodní kabel, který je přípraven pro určité světlo. Zákazník musí označit na zdí, kde vede přívodní kabel do světel / zásuvek apod. V případě, pokud zákazník není schopen provést kabeláž po místností, musí připravit potřebný přívodní kabel a naše montážní společnost vše provede, kde naúčtuje hodinovou vícepráci. Pří volbě lesklých typů napínaných stropů a malých osvětlení / čidel (loxony, bodovky) na lesklém stropě vznikne zkreslení (bublina), proto v případě volby menších světel je dobré volit matové typy napínaných podhledů. V případě, pokud se společnost se zákazníkem domluví, aby zákazník připravil konkretní typ kabelů na určité místo — musí to byt skutečně domluvený typ kabelu a na konkretním místě (aby se nestalo, že například: zákazník oznámí, že připraví 2×0,5 kabel pro zapojení led světla na levý zadní úhel od okna, a nakonec vyvede 5×1 kabel na jiný roh místností). Protože pak společnost neví na který kabel co má zapojovat a bude se řídit protokolem.

Napínané Stropy_Světla_Superstropy

Protokolární postup

Montážní společnost bude zapojovat osvětlení do přívodních a jiných kabelů, které jsou připravené na místech zapojení světel dle normativu zapojení světel s použitím čokolády na potřebný počet pozic. V případě potřeby provést nový kabel nebo použití vagosvorek montážní společnost vše provede, kde naúčtuje hodinovou vícepráci. V případě volby větších osvětlení, které jsou těžší než 6 kg nebo větší než 40 nad 40 cm společnost bude účtovat každé světlo jako hodinovou sazbu vícepráci, protože zapojení větších světel trvá mnohém víc času. V případě volby luxusních světel, kde se na jíž zapojeném světle přidávají další elementy montážní společnost montuje pouze kostru světla (zachycení základní konstrukcí a zapojení do přívodního kabelu). V případě pokud zákazník neuvede místa kde je proveden kabel ve zdí a montážní společnost trefi a poškodí kabel, zákazník to nemůže reklamovat. Montážní společnost kabel opraví (vylámání zdí a vyvlečení kabelu) a naúčtuje hodinovou vícepráci. V případě, pokud místnost ještě nemá připravený rozvaděč na kontrolu osvětlení nebo zákazník ještě nekoupil světla, montážní společnost připraví termokolečko, přes které provleče kabel a konstrukcí na zachycení světla, kde zákazník pak samostatně namontuje světlo nebo zkontroluje osvětlení až bude fungovat rozvaděč.

Kontrola rovností / typu a tloušťky zdí

Rovnost zdí je důležitá pří realizací LED obvodu nebo transparentních LED obvodu a také pří realizací garnýží. Uvedené profily není možné prohýbat po zdí a může se stát, že bude špatný spoj v garnýží nebo díry mezi zdí a profilem. Pokud víte, že mate křivé zdí — je lepší veškeré LED a garnyžové technologie montovat přímo na strop. Pří základním obvodu křivost zdí napínaných stropům nevadí. Základní (měkký) profil vždy zkopíruje potenciální nerovné zdí, proto prosím dávat pozor a kontrolovat vodovahou všechny stěny, které byli zpracované nebo původní historické stěny (velmi často jsou křivé)

V případě volby garnýžových technologii zákazník musí písemně označit požadovaný typ a odstup od stěn. V případě potřeby provést změnu garnýží se jedna o servisní zásah, který bude účtován.

Z hlediska typů a tloušťky zdí — vždy jde o typ zachycení profilů. V absolutní většině případů je vždy vše v pořádku, avšak, pokud zeď máte z polystyrenu, starého štuku (s tloušťkou od 5 cm), kovu (jekl, traverza), keramického obkladů, sádrokartonu 12 mm bez profilu a dalších atypických typů, je dobré na to montážní společnost upozornit, aby připravila potřebný kotvicí materiál. Tloušťka zdí ve většině případu je v pořádku. Prosím jen označit, kdy je zeď pod 5 cm, abychom neprovrtali další místnost a nevytvořili koláč.

Pří použití základního profilu s koncovkou (základní zední a základní stropní profil), k profilů se používá koncovka TL 303 13 mm, kde úsek zakrývací strany stropu se rovna 10 mm. V případě potřeby zakrýt víc stropu, je potřeba, aby zákazník dokoupil požadovanou pro sebe zakrývací lištu. Montážní společnost neprovádí montáž jiných než základních koncovek, vytvořené pro technologii napínaných stropů.

Napinant_Stropy_Kríve_Zdi

Protokolární postup

Montážní společnost používá SDS vrtáky do 10 cm pří regulárním šroubku na 4 cm. Pro nejtování se používá nejtek 4×12 a pří použití turbo šroubku — nejčastější využiti je od 2,5 cm do 4 cm. Pří vrtání do původního stropu se používají vruty od 6 do 12 cm. Pokud máte slabou zeď pod 5 cm nebo původní strop do 10 cm — prosím oznamte to montážní společností, aby nedošlo k provrtání do jiných místností (pří neupozornění a vzniku provrtání montážní společnost nemůže byt reklamovaná pří potenciální opravě druhé strany stropu). Pokud se střetneme s větším množstvím roxorů nebo jiného kovu, obvyklé ho buď obcházíme a v důležitých místech provrtáváme vrtákem na 6 cm.

Kontrola stoupaček / potrubí / kabelů / komínu ve zdí

Jedno s důležitých přípravných úkonu pro realizací napínaných stropu je označení míst, kde vedou kabely / potrubí / stoupačky / krabičky a td. Označení musí byt jasně viditelné (černou nebo červenou barvou) a vždy označit lokalitu od začátku kabelu do konce rizikové zóny. Maximální rozestup mezí kabely může byt 25 cm. Na obrázku je vidět jak mohou vést kabely a pokud víte, že kabel vede horizontálně v místě, kde se vrtají šrouby — prosím vymyslet novou výšku, abychom nezasáhli kabely. Pro jistotu je dobré mít u sebe zbytky kabelů 3×1,5 nebo 3×2,5, kde v případě nárazu, montážní společnost může situací napravit. Montáží společnost nenese odpovědnost před potenciální trefou zóny, kde je kabel nebo potrubí, pokud není označen.
Pří realizací komínu je potřeba, aby komín byl realizován dle normativu, kde mezi trubkou a Ytongem je volné místo, aby se nepoškodila trubka.

Superstropy Napinane Stropy Kabely

Protokolární postup

Montážní společnost vždy začíná z jednoho rohu a jede po zdí dokola s cílem rychle připravit profily v místností. K vrtání musíme ještě přidat dodání kotvicího materiálu, uklizení, posouvání a další úkony pro realizací přípravných prací. Ne vždy dokážeme přemýšlet kde teoretický může nebo nemůže byt kabel nebo stoupačka. Proto v případě zásahu montážní společnost provede opravné práce jako vícepráci. Jinak pří neoznačených zdí je vždy počítáno, že tam kabely nejsou. Místa, kde jsou zásuvky a vypinače jsou brané tak, že kabely se montovali vertikalně nahoru dle elektrikařského protokolu.

Kontrola kvality / typu a izolací původního stropu

Kontrola původní stropu je velmi důležitá v případě realizací průsvitných technologii nebo pokud je riziko spadnutí původní omítky nebo pokud na stropě jsou otvory nebo průchody na horní patro. V případě celoplošně průsvitného / transparentního stropů musíte velmi pečlivě zadělat a izolovat všechny škvíry a oklepat rizikové místa. Dále je dobré strop vymalovat a vypenetrovat (optimálně několikrát). Pokud realizujete napínaný strop na původní dřevěný strop (chaty, staré historické byty), oklepejte prosím riziková místa a izolujte od spadnutí nečistot. Pokud máte novostavbu (tam se moc nekontroluje průvan) nebo praskliny na půdu (horní podlaží), prosím o kontrolu uniku vzduchu a izolací všech míst úniku, protože po napnutí horky vzduch z místností pošle studený vzduch nahoru a tím se strop zvedne a může se poškodit.

Technicky Rad

Protokolární postup

Montážní společnost neprovádí kontrolu kvality původního stropu, pokud není jasné viditelná nepřipravenost původního stropu, a vždy vychází z toho, že původní strop byl zákazníkem zkontrolovat a zabezpečen. V případě realizací světel společnost zasahuje do stropu SDS vrtákem 8 cm nebo vruty od 8 do 12 cm v dřevěném základu. V případě pokud je potřeba zachovat izolací původního stropu společnost používá hliníkovou pásku. Společnost nenese odpovědnost, pokud v průsvitném stropě spádné nečistota nebo prach a pokud strop po realizací se začne zvedat. Vždy se jedna o skutečnost, že zákazník provedl buď špatnou kontrolu stavu původního stropu nebo nekontrolovat strop vůbec. Sundání a oprava situaci se bude počítat jako servisní zásah.

Realizace LED pásek a další LED technologie

Realizace LED technologie probíhá na základě oboustranné domluvy volby určité pásky, její intenzitě, barvy nebo teplotě a příslušenství, ke které můžeme přidat trafa, ovladače, přijímače a další technologie ještě před realizací napínaných podhledů. Montážní společnost pro propojení LED pásek používá přívodní kabel od zákazníka na místě realizací, který musí byt v příslušné síle a příslušného typu (např. pro jednoduchou jednobarevnou LED pásku musí byt přípraven kabel 2×0,5, pro CCT pásku 3×0,5 apod). V případě pokud na žádost RGB pásky zákazník místo 4×0,5 / 4×0,75 připraví 2×0,5 společnost bude muset naúčtovat vícepráci, pokud vůbec bude možné provést další fáze. To samé pokud pro jednoduchou LED pásku bude přípraven přívodní kabel nebo vícežilová linka — zákazník musí popsat která fáze kam musí příjit. Pří přípravě špatného kabelu společnost nemůže garantovat řádnost LED technologie. Montážní společnost projedná se zákazníkem umístění trafa, protože k poslednímu zákazník musí mít přístup. Pokud žádné místo uvedeno nebude, montážní společnost umístí trafa a další zdroje nad napínaný podhled v místě domluvy se zákazníkem. Montážní společnost musí mít možnost odzkoušení LED pásek na kontrolu kvality pájení a v případě špatných článků. Jedna se o velmi důležitou podmínku. V případě nemožností odzkoušení pásek společnost propojí pásky dle protokolu a předa dílo zákazníku. Společnost neodpovídá za případné nedodělky u pásek, pokud není možnost vyzkoušení svítivostí pásek. Montážní společnost oznamuje, že používá moderní pájecí přistroje pro propojeni fáze mezi LED pásky a dle normativu pro 24 V pásky se maximální délka jedné pásky bude 7,5 bm. Z důvodu, že LED technologie se dokupuje u příslušných dodavatelů, společnost nemůže garantovat kvalitu dle popisu LED technologie, proto vždy má u sebe náhradní díly, které se vyzkouší na místě, pokud technologie selhává nebo nejsou funkční pásky. Montážní společnost nenese odpovědnost za LED technologii, která je vždy doplňující službou pří realizací napínaných podhledů a případě poruchy v garantovaném období montážní společnost může provést výměnu nebo opravu LED technologii v rámci servisní práci.

Led Osvetleni 9

Protokolární postup

V případě volby LED technologii zákazník musí odsouhlasit s montážní společnost všechny záležitostí od typů do napojení LED pásek. Montážní společnost provede realizací LED technologii výlučně dle domluvy se zákazníkem (Například CCT 24 V 14,4 w 10 bm pří trafu GLP 200 w 24 V). Zákazník musí připravit správné kabely pro zvolenou LED pásku a místo schování traf a přijímačů. V případě nemožností finálního odzkoušení osvětlení LED pásek montážní společnost neručí za řádnost LED osvětlení. V případě, pokud pří finálním odzkoušení zákazníku se nebude líbit jím zvolena páska, tak platí skutečnost, že v případě možného odlepení od profilu a vrácení do původního originálního obalu páska se může vyměnit na jinou. V případě nemožností odlepení nebo vrácení do původního originálního obalu (kde páska jíž nemůže byt reklamovaná o příslušného dodavatele) se páska nebo jiná LED technologie nemůže vyměnit a zákazník musí pořídit novou. V případě montáží traf a přijímač do míst, kam zákazník přístup nemá (protože zákazník toto místo nepřípraví) společnost neručí za výkonnost traf a přijímačů a v případě poruchy bude účtovat potenciální sundaní stropu jako servis.
Pro řádné vyřešení potenciální problematiky kvality nebo jakostí LED technologie všechny úkony musí byt provedeny v den realizací napínaných podhledů, kde montážní společnost je na místě realizací a je schopná situací kontrolovat. V případě předání díla, kde společnost opustí místo realizací, zákazník už nemůže reklamovat jakost LED technologie (originální obaly se obvykle vyhazují a montážní společnost pak nemůže vracet zboží příslušnému dodavateli, který ne vždy také zboží dovoluje vracet). Montážní společnost doporučuje zákazníku volit základní LED technologie s velkou rezervou a možnost rychle výměny bez zásahu do napínaných podhledů.

Realizace konstrukčních příprav v šikmých nebo individuálních typů stropů

Pří realizací atypických typů stropů (šikmé stropy, zdí, konstrukce) montážní společnost vždy oznámí co je potřeba připravit před realizací napínaných technologii. Základní podmínky jsou samozřejmě technologická možnost provedení požadovaného stropu. Ve většině případu se jedna o šikmé technologie nebo realizací izolační kostky. Pro uvedené typy realizací oznamujeme, že ve většině případu se dá najít potřebná technologie pro realizací, ale občas mají svá omezení. Atypické realizace je potřeba vykonávat v místností, aby byli co nějdal od oka (protože pří napnutí velkých šíkmín stropy nemusí byt úplně perfektně realizované a občas jsou vidět nepřesností). V některých případě se musí používat buď tmel nebo i silikon pro zakrytí nebo izolací některých míst. Občas se objednává i 3D tisk pro přípravu speciálních součástek. Původní strop / místo realizací musí byt maximálně zabezpečené a zpevněno pro ukotvení naších profilů (v případě špatného kotvení se může celá konstrukce hýbat, což způsobí škodu). Veškeré koncovky (ventilace, čidla, světla, reproduktory apod.) musí byt připravené ještě před naším příjezdem.

Photo 2025 01 07 12 53 48

Protokolární postup

Montážní společnost začne s realizací až po přípravě obecných opěrných bodů dle domluvy se zákazníkem. Veškeré vývody pro světla, ventilací a dalších atributů musí byt také připravené včetně koncovek, které také budou na místě realizací. Zákazník musí umožnit přístup k místu realizací (lešení, pokud bude potřeba). Montážní společnost použiva standardní technologii profilů a zakrývacích lišt, proto v případě, pokud některé lišty nezakryjí vše, co je potřeba, společnost nemůže za to nést odpovědnost a zákazník samostatně použije jiné zakrývací lišty nebo tmel. Montážní společnost prohlašuje, že atypický montáž muže způsobit nedokonalost díla (protože původní technologii pro napínané stropy jsou vynalezené pro standardní stropní řešení)

Potenciální vícepráce

Za vícepráci se počítají zásahy, které musí vynaložit společnost pro pokračování standardní montáže napínaných stropů. Všechno co brání v řádné a bezbarierové realizace se počítá jako vícepráce. Například pokud zákazník zvolil čtyři světla, ale nepřepravil kabely a neoznačil místa = to všechno zpomaluje společnost, která musí proložit a připravit kabely a domluvit se zákazníkem místa zachycení. Za obecné vícepráce můžeme počítat následující zásahy: Příprava a prostavění kabelů — Provrtání železa se zdí — Přemísťování nábytku — Rovnání profilů — Oprava zásahu do kabelů — Atypická příprava materiálu nebo konstrukcí — Neplanovana elektroinstalace — Bourání apod. Vícepráce se účtuje jako hodinová sazba dle ceníku a začíná vždy jednou hodinou. Vícepráce také vzníka pokud se jedna o atypické světla, čidla, ventilace, kde je potřeba provést doplňující bouraní nebo postavení konstrukce (jako je konstrukce na obrázku vpravo). Prosíme tímto, že pokud se jedna o speciální technologii, kterou objednáváte — posílejte prosím všechny typy světel a ventilací nám bud do e-mailu nebo whatssapp, abychom byli seznámení s tím, co nás čeká a mohli bychom se na všechno připravit.

Photo 2025 01 07 13 29 07

Protokolární postup

Montážní společnost nemá za cíl maximálně přivydělat, ale hlavně řádně vykonat prací. Z důvodu toho, že většinou realizaci jsou mimo Jižní Čechy, montážní společnost pečlivě plánuje pracovní čas, aby byla maximální efektivita realizace pří nejmenším využití služeb ubytování, dopravy apod. Pravě proto píšeme protokolární řád, který nás, jako montážní společnost, zrychluje. Vícepráci účtujeme opravdu tehdy, kdy to narušuje plánovaný pracovní čas a finančně zasahuje na potenciální prodloužení realizací (rezervace nového ubytování nebo práce přesčas). Tímto bychom rádi poprosili zákazníky pečlivě prostudovat uvedené okruhy, protože v tomto případě nemusíme se zbytečně zdržovat a tím nemusíme účtovat žádnou vícepráci. Vícepráce je vždy hodinová sazba dle ceníku a v případě potřeby zůstat ještě na jeden den, se účtuje buď ubytování v místě realizací nebo doprava, kdy montážní tým musí znovu přijet na místo realizací v jiný den.

Předčasné ukončení smlouvy

V případě předčasného ukončení smlouvy realizací napínaných podhledů je s naší společností je možné a hodnotí se to vždy podle určité zakázky, avšak hlavní rozdělení je pokud smlouvu chce ukončit naše společnost nebo ukončení přijde ze strany zákazníka.

Předčasné ukončení smlouvy z naší strany se rozumí, že naše společnost není schopná vykonat realizací napínaných stropů a to z vážného důvodu (úraz pracovníků, technická nehoda, COVID-19 a další světové ohraničení, vážné omezení nebo problémy s logistikou a dodáním materiálů apod.). Pokud vážný důvod ukončení společnost není schopna s nejbližší dobu vyřešit, oznámí zákazníku o svém rozhodnutí buď písemně nebo i ústně. V tomto případě se obě strany finančně vyrovnávají následujících způsobem: Za hlavní hodnotu se bere metry čtvereční. Všechny místností, které byli řádně realizované se počítají jako hotové. Místností, kde byla realizovaná pouze technická příprava se nepočítají jako hotové a montážní společnost musí vrátit do původního stavu nebo se jinak domluvit se zákazníkem. Místností které nebyli dotčené realizací se nepočítají jako předmět vyrovnání. Například v případě realizací třech stejných místností pří celkovém základním rozpočtu v 10 000,- Kč, kde jedna místnost byla realizovaná, druha byla pouze připravena a třetí byla nedotčena se celkem bude počítáno, že třetina se řádně zaúčtuje jako provedená práce a zbytek společnost vrátí zákazníku.

Předčasné ukončení smlouvy ze strany zákazníka se rozumí skutečnost, kde zákazník se rozhodl z jakéhokoliv důvodu ukončit spoluprací a vyrovnání se provádí následujícím způsobem: V případě zaplacení zálohy dle domluveného rozpočtu, ale žádného montážního zásahu na místě realizací, společnost má nárok na zaúčtování 25% z celkového základního rozpočtu a vrátí zákazníku zbývajících zálohou částku. Uvedený nárok se vynakládá na úhradu plánované náklady na pracovní silu, rezervace importního materiálu z ciziny, vynakládaný čas na řešení určité zakázky a další náklady. Například v případě celkového rozpočtu ve vyšší 10 000,- Kč bez zásahu do stavby společnost má nárok na 2 500,- Kč a zbytek vrátí zákazníku. V případě zaplacení zálohy dle domluveného rozpočtu, kde společnost jíž má montážní zásah na místě realizací do 40% zhotovení díla, společnost má nárok na zaúčtování celé zálohové platby ve vyšší 60% z celkové zakázky.V případě ve chvíli ukončení spolupráci, kde zhotovení díla bude nad 40%, zákazník nemá nárok na vracení zálohové platby a obě strany se dohodnou na úhradě dalších nákladu na materiál a pracovní silu.

Protokolární postup

Montážní společnost nikdy neplánuje předčasně ukončit realizací a pokud se to tak stalo — vždy se jedna o komplikací, kde se vynakládají náklady jako kdyby zakázka řádně pokračovala. Pokud předčasně ukončíme realizací z naší strany — jedna se o velmi vážnou situací a předem se chceme omluvit za vniklé komplikace a provedeme veškeré kroky pro minimalizací doplňujících starostí pro zákazníka se stavbou. V případě ukončení smlouvy ze strany zákazníka, zákazník musí vzít s pochopením, kde společnost vynakládá plánované náklady na pracovní silu a objednání a rezervací materiálu. Veškerá výroba potřebného materiálu se provádí mimo Českou republikou a pří importu potřebného materiálu společnosti vzniká náklad, který musí uhradit. Věříme, že domluva mezi strany vždy řádné dovrší realizací, kde obě strany budou spokojení.

Finální úklid a kontrola

Před předání realizací montážní společnost provádí úklid místností od stavebního prahu. Kvalita úklidu vždy závisí nad typem místností. Pokud se jedna o hrubou stavbu, tak se úklidi pouze hrubé větší věcí (kabely, papíry, plastové kryty apod). V případě pokud se jedna o čistou místnost, používáme smeták nebo i vysavač. Úklid se provádí se smetáky a koštěte, které dodá zákazník. Vě větších zakazkach společnost používá svůj stavební vysavač, ale v případě pokud zákazník má svůj — společnost použije jeho. Samotny strop je nečísti společností a to z důvodu, že se jednalo o stavební hrubou prací a společnost nemá čisté utěrky (protože rychle se špiní i pří základní dopravě v autě natož na stavbě). Zákazník bere s pochopením, pokud na stopě bude nějaký flekanec od prahu. Vyčistit se to dá vždy čistou utěrkou a vodou.

Superstropy Uklid

Potenciální reklamace po předání díla

Po realizací napínaných stropů montážní společnost podepisuje se zákazníkem (pokud je na místě realizací. Pokud není tak je dílo počítáno jako řádně předané) předávací protokol, který stanoví, že realizace napínaných stropů a příslušenství bylo řádně a technologický správně zhotovené a zákazník nemá vůči jakostí díla žádné námitky. Ode dne napnutí strop se jíž nemění a zůstává se stejné kvalitě, pří řádném využívání, celý život.

Za reklamační případy se považuje

Po realizací lesklá folie není napnutá na 100 procent a proto má »čáry», které se vlní. Jedna se o standartní situací. Tyto čáry mizí od 2-4 týdnů po napnutí stropu. V případě, pokud, čáry, po 4 týdnů zůstávají — jedna se o reklamační případ a zákazník má nárok na výměnu lesklého stropu.

Může se stát, že některé kolečka budou špatně přilepené gelových lepidlem a v případě, pokud po čase kolečko se značné odlepovat, kde to bude vidět, zákazník má nárok na reklamací, kde společnost buď oznámí jak kolečko rychle dolepit nebo přijede a provede lepení samostatně. Montážní společnost se předem omlouvá za potenciální opravu. Ne vždy je hned vidět, jestli kolečko je dostatečně přilepené.

Pří montáží obvodových profilů se může stát, že montážní typ zapomene na spárovačky mezi profily a po napnutí tyto profily mohou ve spojích prokázat nerovnost. Jedna se o reklamační případ a společnost učiní potřebné kroky k narovnání LED nebo Garnýžových profilů.

Prosím nesrovnávat s křivou zdí, která může byt důvodem, proč tlustší profily zeď nezkopírují a vytvoří nerovný spoj. U tlustších profilů prosím kontrolovat jestli zeď je rovná — viz. Za reklamační případy se nepovažuje — Nerovnost profilů.

V rovných obvodech všechny stopy nebudou mít žádné hrbolky a vlny. V případě nalezení nerovností po realizací prosím oznámit nám, abychom situací opravili.

Pří poškození světla naší společností budete mít nárok na nové světlo. Poškozené světlo však musí byt nové a zabalené do krabice.

V případě, pokud po realizací světel jsou na stropě vidět kolečka nebo obtisk dřeva — montážní společnost situaci musí napravit. V případě velmi úzkých světel prosím informovat společnost před realizací, abychom se připravili na konkrétní světla.

POZOR: V případě, pokud majitel ještě nezakoupil světla po realizací, a po montáží zákazníkem světla je vidět obtisk nebo kolečko — společnost nenese odpovědnost, protože musí vidět jak světlo vypadá na místě. Reklamace se vztahuje POUZE ke světlům, které jsou na místě v době realizací.

V případě po realizace přestane svítí např. 10 cm pásky v místností — jedna se o reklamační případ, kde montáží společnost buď špatně zapojila pásky nebo špatně se páska přilepila a pak se odlepila.

POZOR: V případě volby složitých pásek (RGBW, RGBWNN, RGBWNW apod.) které jsou tlustý a nevejdou se do místa pro led pásku zákazník musí upozornit jestli bude dávat složité LED pásky, aby montážní společnost zjistila kapacitu místa pro LED pásku.

V případě, pokud na OZNAČENÝ KABEL zapojíme jinou LED pásku, samozřejmě situací opravíme a zapojíme LED pásku na potřeby kabel.

Všechny kabely, pokud je jich víc MUSÍ byt zákazníkem označené (LED garnýž pro LED garnýž a LED obvod pro  LED obvod.

V případě, pokud montážní společnost splete a vyrobí nebo realizuje jiný domluvený profil, musí situací opravit a realizovat domluvené dílo se správných odstínem. V případě, pokud se zjistí, že potřebný odstín není na skladě, obě strany se domluví na náhradním odstínu nebo jiném řešení.

V případě průsvitných stropů nebo hvězdného nebe, kde zákazník řádně připravil místnost, pří osvětlení v mezistropním prostředí, společnost musí situace napravit a to bud opravou nebo výměnou na jiný typ stropu.

Za reklamační případy se nepovažuje

Z důvodu skutečností, že montážní tým nikdy neví z čeho je postavená zeď nebo strop, do kterého se vrtá, pro upevnění profilů se nejčastěji používá hranatá hmoždinka 6×35 mm a Vrut na TX 5×40 mm. Uvedená kombinace je naprosto dostačující pro absolutní většinou zdí s pevným pokladem.

V případě, pokud Vaše zeď je postavená z polystyrenu, sádry bez sítě, starého historického štuku na 10 cm do cihly nebo dalších měkkých materiálu, prosím to PŘEDEM OZNÁMIT. Společnost nenese odpovědnost za případný vylez profilu ze zdí, pokud hmoždinka nemá za co se ve zdí chytit.

Napínaný strop pracuje i po realizací následující 2-4 dny v matových typů a 2-4 týdny v lesklém typu.

Profilové systémy se montují na zeď, které vždy kopírují samotnou zeď. V případě, pokud vaše zeď je křivá, není se čemu dívít, o stropu, který nerovnost zkopíruje. Prosím o kontrolu rovností zdí, v případě, pokud se Vám bude jednat o rovné a krásné stropy, obzvlášť stínové typy profilů.

Po předání realizací odpovědnost za zásahy na strop, které způsobí praskliny nebo dírky se stropě jsou plně na zákazníkovi. Prosím o opatrnost v manipulací nábytkem, vysokými tyčí nebo ostrými předměty. V případě zavinění dírky montážní společnost může provést servis strop a tam, kde to nepůjde — výměnu stropu.

V nerovných obvodech (vnější rohy, kruhové obvody, přesměrování z jednoho typu profilu na druhy) mohou vzniknout menší vlny nebo hrbolky. Uvedené typy nejsou reklamačních případem z důvodu toho, že vnější rohy ne vždy jsou 90 stupňů jako to správně má byt a absolutní většina profilů jsou standartně řešené pro ROVNÉ linie. Veškerá změna v rovností, kde bude zapotřebí zpracovávat profil (řezání, upravovaní nebo kombinovaní s jiným profilem) nemůže byt reklamačním případem.

Zákazník musí připravit a zpracovat místa, kde montážní společnost může pracovat. V případě bez konkrétních požadavků, kde montážní typ vytvoří nedokonalou přípravu pro napínané podhledy (drážku pro profily apod.) zákazník nemůže situací reklamovat, protože montážní společnost řeší především napínané stropy které začínají od profilů a končí stropem. Veškeré škvíry se tmeli nebo se dílo předává zakázku v požadavkem dokončení. Montážní společnost musí mít konkrétní požadavek a přípravu pro řádnou realizací napínaných podhledu.

Zákazník musí ručně (fixou, tužkou) označit místa, kde vedou kabely, stoupačky, krabičky a další komunikace. Označení musí byt pochopitelné. Společnost nikdy neví co mate ve zdích! V případě neoznačení míst, kde jsou důležité komunikace, které naše společnost trefí — společnost opraví kabely jako vícepráce. V případě zásahu do stoupaček, kde je zapotřebí větší množství času na opravu — montážní společnost je oprávněna ukončit přípravu stropu v uvedené místností a napočítat náklady na doplňující příjezd pro ukončení díla.

V případě poruchy přijímačů, traf a dalších elektronických příborů, montáží společnost nenese odpovědnost, protože uvedené technologie kupuje v obchodech zvlášť. Montážní společnost používá výrobky české společnosti dimLED, které ručí bezplatnou výměnu v případě poruchy přijímačů. Zákazník musí připravit místo, kam se schovají trafa a přijímače. Pokud takové místo nebude, montážní společnost schová LED příslušenství nad napínaným stropem, ale v případě poruchy naúčtuje servis sundání, opravy nebo výměny LED příslušenství a dopravu.

V případě, pokud původní strop je špatně izolován a v případě otevření dveří/oken strop se zvedává nebo naopak se snižuje — jedna se o změnu tlaku v mezistropním prostředí z důvodu špatné izolace původního stropu. (dřevěný strop, díry, škvíry, špatný štuk, sádrokartonové stropy a pod)

V případě narušení «klidu» stropu strop začné se pohybovat a začné se TŘÍT o kovové konstrukce nebo pří zvednutí bude se dotýkat světelných OSB konstrukcích, kde může narazit na ostré elementy a vytvoří se dírka. Strop musí byt vyvážen a musí zůstávat ve stejné formací. V případě «pohybu» je velké riziko deformace stropu.

V místnostech, kde si myslíte, že původní strop může mít průduch vzduchu napínané stropy se obvykle nedělají.

V případě provedení servisu nebo přijaté společností reklamace, kde bude zapotřebí sundání stropu a z důvodu nábytku nebo jiného důvodu nelze sundat strop bez poškození, montážní společnost nemá povinnost odstraňovat příčinu blokace sundání napínaného stropu.

Přípravné práce k přístupu k obvodům pro úspěšné sundání stropu musí provést zákazník takovým způsobem, aby společnost mohla bez problému sundat potřebný strop. V případě utajení informace, že přístup ke stropu je blokován, kde společnost vynaloží náklady na dopravu a montážní typ — montážní společnost má oprávnění naúčtovat zákazníku neúspěšný výjezd.

Pokud zákazník trvá na průsvitu, přitom má nežádoucí předměty nebo rozkaz pro otvory, které mohou vytvořit stín nebo narušit izolací, zákazník nemůže reklamovat společnost, protože bude upozorněn, že v průsvitném prostředí nesmí byt nic, co vytvoří stín nebo žádné otvory, které naruší izolací a přilákají práh nebo hmyz.

Ostatní případy, které nejsou v seznamech, nebudou počítaný jako reklamační případy.